Utklädnad.

Vad kan man klä ut sig till på halloween? Det enda jag sätt i denna stad är katt, kanin eller råtta. Råtta är redan uteslutet då Erica så gärna ville vara det. Så jag är snäll och låter henne vara råtta ensam. Självklart skulle jag kunna klä ut mig till något passande som häxa, eller ha en scream-mask(Hatar dom. farliga som fan) på mig. Nej men vad gör man när varken kreativiteten eller utbordet är stort!? Nu ska jag gå till min skrutt som ligger i sängen. Imorgon är jag ledig igen, det ska va gööött o leva.

Kommentarer
Postat av: Linnnea

Nej vadå. Har hon redan paxat råttkostymen? Jag som SÅ gärna ville vara det :(

2010-10-19 @ 00:20:36
Postat av: Erica

Den är sååå paxad ! Ledsen men jag kom på det först ... :/

2010-10-19 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0