10-10-09

Gårkvällen var galen (Varför säger jag att alla kvällar är galna?!), Innehöll tårar, skratt och allt  därimellan. avskedsfest, världens bar, hugo, och så slutade kvällen på Mcdonalds, som på gamla goda tiden (Dock så var det inte längre lika gott). Kvällens roligaste var detta, Tagit ifrån Linneas blogg: "Måste berätta om vilken idiot jag var. Vi gick till världens bar där vi tog oss en varsin cider. Helt plötsligt lägger jag märke till att jag har någon annans skor på mig. Inte nog med att det är storlek 39(jag som i vanliga fall har 35-36), utan det är också världens klack. Jag som avskyr klackar och inte kan gå i det har ändå gått längs kungsgatan i dessa skor. Hur gick det till? Haha om vi garvade." Kvällens sämsta var att säga Hej då till Emma, fina älskade underbara galna emma. GUD vad jag tycker om dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0