10.11.01



I fredags blev det en spontan utgång med Linnea och grabbarna. Skulle ta det lugnt, gick väl sådär och kom i säng alldeles för sent med tanke på hur tidigt jag skulle upp och jobba. I lördags var det dags igen. Halloween på hugo och firande av Erica. Gud hon bjöd på sån god mat, efterrätt allt man kan tänka sig och det var bästa förfesten jag vart med om på länge, länge, länge. Världens bästa förfest, men världens sämsta utgång. Man kan inte alltid få allt. Igår gick jag upp tidigt, igen, för att jobba. På kvällen såg vi Saw 3D. rekomenderar den inte. Jag hade panik. av med glasögonen, på med glasögonen, blunda, höll för öronen, och så höll det på under hela filmen. Klockan 16.00 ska jag vara på jobbet... igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0