There she goes

60 minuter på bandet och efter det stan i min ensamhet i jakt på en free bra. nu har jag en här brevid mig och ska snart testa den i hopp om att den sitter bättre än den förra. Har även fått reda på att åter en till ska ha samma klänning som jag på balen. men det får jag räkna med när jag väljer en vanlig (och alldeles underbar) klänning. Håller bara tummarna för att ingen väljer samma färg som jag har gjort. Då kan jag medge att jag blir lite sur även fast jag redan visste när jag valde mellan två olika klänningar att denna skulle jag absolut inte bli ensam om att bära. tomt prat. Bäst att sluta.

Kommentarer
Postat av: liiinnnsiii

i miss my baby ! Kommer definitivt vara närvarande på balen o fota vackra dig :) Much love <3

2010-03-18 @ 19:07:07
URL: http://linnsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0