Romme

Dan före romme dan. God kväll mina sköna, kanske det sista inlägget ifrån mig. Vi ska som ni förstår till romme imorn, och min pojkvän har anmält mig och min kompanjon, sally, till en jävla störtloppstävling. Jag har inte stått på ett par skidor på 10 år och vet inte hur det kommer gå.

Fick precis höra ett legendariskt skid citat som jag sagt själv "Jag var faktiskt kung i barnbacken, efter nästan hela veckan". Men som sagt, imorgon är dagen kommen och jag får se hur det går.
Förövrigt har jag inte gjort så mycket en dag som denna. Handlat godis, matsäck och fixat håret. Men nu ska jag lägga mig i sängen och fokusera på skidåkningen inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0