10-03-16

En vanlig tisdagskväll. Just nu spelas coldplay i högtalarna och tvn står på kanal5, desperate Housewives som jag inte kollar på och aldrig har gjort. Ljudet är avstängt. var till och med tvungen att dubbelkolla att jag hade stavat rätt, det hade jag inte. men nu så. Sally är en ängel så nu har jag smink&hår fixat inför bal, till ett väldigt billigt pris. Allt annat runt omkring ger än ångest. Framtiden villsäga. Jag sitter och tänker, och tillåter mig själv att känna. jag hatar båda. vill att någon annan än jag själv, ska tala om för mig. men det finns ingen som kan och heller ingen som gör . det är upp till mig. bara mig. I guess second best is all i will know. Jag undrar om jag alltid kommer att älska denna låt. kanske för den går rätt in i hjärtat.
Where do I go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0