10-03-04

Sitter i Antes kök och väntar på att Heidi ska komma hit och klippa mig. ska egentligen jobba med projeket, men gör man inte vad som helst för att slippa. jo. prov imorse som döda min hand och redovisning nu på eftermiddagen för att få ett högre betyg. nöjd tjej. De visa sig även att de som inte åker till romme ska få gå till busfabriken nästa onsdag och helt plötsligt känns romme inte lika lockande längre. fan. tung i huvudet och trött. skjut mig. Negativ? Nä, inte skulle väl jag. imorgon är det fredag! Ärlikamed fika med Ida s och förhoppningsvis träffa Empan. Egentligen skulle jag vilja stå på ottens dansgolv, eller kanske hugos. men så verkar inte fallet bli.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Inte när jag var där iallafall!

2010-03-05 @ 14:04:46
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns ju fler bilder på facebook om du inte har sett dom <3

2010-03-05 @ 17:57:52
URL: http://idapidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0