10-06-23



Hälften av kläderna jag slängt fram på sängen och tänker packa ner i väskan till Öland kommer inte att användas. Men tänk om.. känner jag mig själv rätt kommer jag antingen byta om flera gånger per dag, bara för att hinna få ha på mig allt, eller så kommer jag leva i mina vita shorts och mitt magkorta linne från Monki. om vädret tillåter villsäga. Annars kommer jag bo i mina haremsbyxor från h&m. det är kärlek, dom. Vi ska alltså till Öland över midsommar. Klockan 21.00 torsdag står en skåpbil utanför mitt jobb redo att bege sig. Spännande. Jag borde duscha. jag SKA duscha. och ta bort de gula nagellacket som bara klär två av mina fingrar, då jag ångra mig mitt i allt. Men jag var bara tvungen att passa på att måla dom när jag varit ledig i två dagar ifrån jobbet. Imorgon är jag redo för köket igen. Men innan dess ska vi åka och bada och därför vore det bra att raka mina ben som just nu liknar en igelkott. Trots detta gick jag ut i shorts förut på eftermiddagen, visst, jag skulle bara åka spårvagn och tänkte, att det syns kanske inte.. innerst inne visste jag att mina håriga ben syntes på långa vägar. Speciellt när solen lyste på och det glittra om hela benen. kan iochförsig ses som ganska fint.. not. PACKA, och duscha var det ja. jag funderar över vad man egentligen har med sig till en camping, trots att det inte alls var länge sen jag spendera nätter i ett tält i halmstad med 4 andra tjejer, precis så som det ska bli nu. Kommer jag att använda klackskor? Är det nödvändigt att packa ner. Jag har minst 5 par skor som jag vill ha med mig men det är inte realistiskt, eller är det? Just nu har jag ca 4 shorts, 3 byxdresser och ytterst få linnen nerpackat. Klänningar då? Det måste man väl ha på självaste midsommarafton men klänningar får mig ju att känna mig SÅ ful. Så måste jag skaffa mig shampoo, men enligt Emelie kommer vi inte att duscha. Que? Hon vet nog inte om att mitt hår liknar smör efter en dag eller två.  något annat jag tänker på att jag hoppas inte att vädret tillåter bikini. För jag köpte aldrig den där prickiga bikinin på h&ms rea som jag egentligen ville ha, men tänkte att jag inte behövde. så nu är alla jag har hemma fula jämfört med den. Men samtidigt vill jag mer än allt ha sol. Varför sitter jag och skriver det här och varför ligger jag inte i sängen och försöker att sova. Jag har vänt på dygnet totalt på bara några dagar men jag antar att det är så när man har sommarlov. fast jag JOBBAR. jag borde sköta mig. men mina arbetstider är så konstiga. men fan vad dom är sköna. Nae, alltså jag vet inte när jag duschade sist. Jag m å s t e gå och duscha, eller ska jag göra det imorgon bitti? orkar jag det? Nae det gör jag inte så varför ens fundera på det. Ågelsjön pratas det om imorgon. är det inte bara en massor av berg och skog där? Borde föreslå något annat ställe men känner bara till gransjönäs och himpabadet. där trivs jag iochförsig. Slippa fiskar. Jag är inte ens glad över mina skor längre. Jag tittar på dom rätt ofta men mer än så är det inte, ska jag skicka tillbaka alla? Det måste ju kännas helt rätt. Vafan då. Såhär är det alltid. Undra om det är något bra på tv.. och när ska jag ha tid att packa när jag jobbar? Tiden räcker inte till. prioritera. jag prioriterar jämt fel saker. tex. shopping och sol. nåja. OM inte finnen över min läpp som gör så jävla ont går bort tills vi åker vet jag inte vad jag gör.. nu tog mina ord slut.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Oj. Hoppas du får en bra midsommar.

Jag tycker skorna är fina :)

2010-06-23 @ 09:31:30
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0