STUDENTUPPDATERING

Ida vill ha studentuppdatering. Det ska hon få. Idag är vi inne på dag.. Vilken dag? Jag är rätt besviken på årets studenter men inte är jag bättre själv. Trots detta tar jag mig ändå i kragen och tar mig dit. ut, i dimman. Snart ska jag ta på mig mössan igen och ta mig vidare mot dagens förfest. Det är Poppe som står för den. Om jag får bestämma ska vi sedan förbi Deli, och sedn ska jag hamna på Hugo. Trots att det bara är ottens studentband som sitter runt min handled. Vad hände med mina ottenplaner och mina förväntningar på den nattklubben under studentveckan. Ikväll är det SOMMARFEST på hugo men det kunde varit bättre väder, Vart försvann solen egentligen? jaja, vi kan ju åtminstone låtsas.



Håret var alldeles för fettigt för att kunna ha utsläppt med mössan på. Vad skulle jag göra då? Hinner inte duscha.


Studentbrännbollen. Roligaste hitills bortsätt från Mösspåtagningsdagen på Deli. Vi skulle vara Avatar. Nja.


På balen. Kall mat men det var trevligt. Valsen gick sådär bra. Enligt min partner var jag ingen höjdare.

Nej, nu måste jag välja kvällens klädsel. Idag kan jag inte gå i korta klänningar och barbent, inte för att jag gjort det dagarna innan heller men ändå. Byxor och tjocktröja för idag är det SVINkallt ute. Jag måste ta med mig kameran!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt ful bild om jag får säga det själv, men du är så snygg så. Hör av mig imorgon till dig stumpis. <3

2010-06-08 @ 21:33:00
URL: http://idapidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0