Sammanfattning av nyår 2009.

De innehöll förrätt varmrätt och efterrätt som glömdes bort.  Fullt upp med att sjunga våra snapsvisor, shota,shotspel, fiskdamm,julklappsspelet, "Var är malins paket? Var är linneas?" Dans,fyrverkerier, spya, tårar " men ni vet ju att jag gråter när jag är full", naket. Vem fan tar av sig kläderna för att sitta och spy naken ? Hm. Firade 12 slaget på toaletten. Varför? Inte var det iallafall jag som mådde dåligt. Jag föll. bokstavligt talat. Magplask. rakt ner i golvet. vad fan hände.  "MEN JAG SKA PÅ FEST" med spy påsen i högsta hugg. nog. Det kändes som jag var 14 år igen. Men det var de värt. vi var tillsammans och vi älskade varandra SÅ mycket.

Jag vann mitt eget paket i julklappsspelet
(de understa halsbandet)



Bild: http://colorelle.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0