My angel

Jag har kommit på mig själv med att drömma.
Jag drömmer oftare om dig.
Varje dröm har samma handling. fast utspelar sig på olika platser.
Jag säger till dig
att du inte får försvinna igen, du får inte lura mig, eller..
du får inte dö.

Jag förföljer dig, för att se till att du inte försvinner igen.
för att se till att du håller ditt ord. att du ska stanna kvar.
Jag frågar dig hur du mår, varför det blev som det blev,
om jag kan hjälpa dig.

Det bara hände
men i mina drömmar är det du som valde.
valde att försvinna ett tag. men du kommer alltid tillbaka.
vi pratar lite. jag är orolig. jag gråter. och sen tar drömmen slut.




Kommentarer
Postat av: ante

finns här för dig <3

2010-01-08 @ 15:57:14
Postat av: Anonym

:(

2010-01-08 @ 16:31:23
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0