Gästskribenten is back on track!

Idag kör både jag och frugan på krogen, det ryktas om att det blir mycket orange i dagens outfit för båda två.
Fast ändå väldigt fräsh&basic, för min del blir det chinos, långärmad t-shirt, mössa och orangebruna strumpor.



På tal om annat så vakna jag för ett stund sen på grund av att mina kära tjej satt med både datorn, mobilen och knappa hysteriskt på varenda jävla knapp som gav ljud i hela världen .. behöver kanske inte ens säga det var jobbigt?

Hissa och dissa!


Idag dissar jag faktiskt varje byggarbetare, granne och va fan nu saken gäller. som inte kan respektera att dagens ungdomar sover till mer än klockan 8 då varenda jävel ska börja gapa, hamra&spika.

Och idag hissar jag faktiskt systembolaget, väldigt goda drycker med väldigt bra priser. super! hehe, där fick jag te't..... kaffet? haha, jag är ju för rolig, visst?

Men nu måste jag faktiskt gå och kasta vatten.
Ha det bra gott folk, peace&love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0