Halmstad














Sitter och lyssnar på i wish you were here med alfa blondy som var den enda lugna låten som fanns med på våra skivor ner. jag tänker på hur vi trodde att vi aldrig skulle komma iväg. hur vi satt och kollade vägerprognoserna varenda dag. att varje dag vara beredd på att boka buss-biljetter och bara åka. hur vi bestämde oss för att vänta, för inte ville väl vi spendera våra dagar i halmstad med regn? hur vi beställde bussbiljetter till fel dag. och var nära på att inte få komma med bussen natten därpå. hur vi kom dit, med strålande sol och 30-40 grader varmt. levde loppan. och var noga med att påpeka att detta var bland de bästa vi gjort. att leva på korv som ej var klar av någon korvsnubbe på stranden. att bråka över borttappad zaranoff och skrika "din jävla fitt hora". att tjaffsa , att skratta, att gråta. att få stolar slängd på sitt tält mitt i natten och att försöka skrika fula ord och slå på en kille som ej förstod svenska. att vara sur över att man var den enda som vakna och att man i princip var själv i tältet. att vara på stranden och stå topless, för klockan 5 på eftermiddagen finns de väl bara barnfamiljer här? för att sedan titta upp och möta 10 killars blickar rakt framför sig i kullen. Att envisas om att nej, den där killen är inte alls ful. för att sedan komma hem och titta på bilder och undra, hur fan tänkte man? Att mcdonaldsen i väntan på bussen hem var de bästa målet på alla fyra dagar. Jag tänker på att jag måste iväg denna sommar. det behöver inte vara långt. men jag vill känna att jag, bara kan vara.



Kommentarer
Postat av: natta

hej du sötnos :) kommer du på min&vickans fest? din kille har iallafall tackat ja :) haha! puss

2010-01-26 @ 16:40:24
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh bara ryser när jag läser! Några av dom bästa dagarna i mitt liv faktiskt :D så härligt var det att få tälta i stekande sol och fylla med sina bästa vänner!

2010-01-26 @ 16:59:00
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: natta

sv: haha jo jag förstår om du känner så :) bjöd iaf ida&jeppe också. Men kolla genom gästlistan o se om du känner några fler. OSA senast fredag!



puss

2010-01-26 @ 18:20:50
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså, jag hade inte själv kunnat förklarat bättre. föklarat de bästa dagarna i livet i ord. Jag håller med carro, rysningar genom kroppen. Men bilder säger mer än 1000 ord. Allt ser så jävla nice ut! vill tillbaka.

2010-01-26 @ 19:00:22
URL: http://idapidaa.blogg.se/
Postat av: jenny

underbara bilder

2010-01-30 @ 14:05:04
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0