10-01-13

Nu är det meningen att jag ska sitta i min säng och läsa den där engelska boken. Jag är inte förvånad att jag sitter här men om jag någon gång bara kunde .. prestera. American pie på tvn och the baseballs i högtalarna. Akut tid hos tandläkaren, lite spruta och lite tårar. som plåster på såren kom jag hem med ett på nya skor från stan efteråt. Hot or not. kan inte riktigt bestämma mig. Just nu gör jag någonting som jag är riktigt kass på. jag är själv. jag sitter här ensam. Det är jobbigt, det till och med skrämmer mig. Ibland känns det som om, det är såhär det är. och, då får jag låta det vara så.. eller. jag vet inte riktigt. Gah. för mycket tankar, för dålig på att omformulera till ord, så jag låter det vara här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

då ska man tänka på allt bra man har i livet. vi spenderar alldeles för mycket tid på att klaga. du är typ aldrig ensam, tänk på dom som verkligen verkligen är ensamma då. oj oj. bra tänk :) i love you

2010-01-13 @ 23:58:30
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0