10.12.10

Igår var jag med en massa grabbar på Världens och drack öl, Senare stod jag på Hugo, ensam längst fram och lyssnade på, skrikandes och dansades till Daniel adams ray. Jag hade då två val. Jag valde att njuta av varenda sekund och att göra det till något minnesvärt. En kram och en bild senare och jag var som barn på nytt. Vore det inte för Ante hade jag varit kär i den killen. Imorse ringde klockan alldeles för tidigt efter en utekväll. Jag har varit hos tandläkaren och fixat till min tänder för antagligen sista gången. Min frukost står i ugnen, och just det. "Jag" har handlat mig en nyårsblåsa. Likt en sommardröm. Så opassande men Så underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0