10-08-02


Några glas vin som slutar med fnittrande tjejer vinglandes längst drottninggatan. Tjat om vem som kunde kissa längst. Alla blir översociala och ni kommer väl ihåg vad vi sagt, det är vi trots att någon försvinner.. för ett tag. In på hugo. Och där såg jag knappt röken av de umgänge jag kom dit med, alltså.. är det som det ska vara, som det brukar. När började förästen kvällarna att sluta så tidigt, för tidigt? Kanske borde vi ändå satsa på att gå in på fribiletter, för hellre gå hem frivilligt och tänka, att, kvällen var ju ändå rolig. än att känna att man inte har fått ut det man ville då kvällen slutade alldeles för tidigt. Bakfylla har fått en ny betydelse när man jobbar dagen efter, och igår, på jobbet.. Efter en lördagskväll då vinet fick hällas i på någon timme, så gick jag omkring och kände mig som en zombie som levde i en bubbla, En bubbla av bakfylla och ångest. En sådan dag, är det tur att man har en Linnea som jobbar med än, då behöver hjärtat inte längre kännas lika tungt.

När jag slutade vid 10 kom Ida och hämta upp mig. Vi åkte till Smedby och såg på sex and the city intill natten.


Kommentarer
Postat av: linnea

pusssssssssss

2010-08-02 @ 19:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0