10-04-05

(Det värsta med påsken är all godis som man äter i flera dagar framöver fast än man inte borde. Man låter de äckliga godisarna ligga kvar i påskägget, men efter några dagar intser man att även de tagit slut. ) Idag har vi besökt solarieöarna i hopp om att få färg på denna bleka kropp. Imorgon åker jag och tjejerna på ett impulsivt besök till huvudstaden. Nu sitter jag och försöker betala en (försenad) faktura över internet. gah. jag ger upp. Sängen lockar men innan det måste jag duscha. Imorgon ska jag till tandläkaren innan jag blir upphämtad.


Kommentarer
Postat av: andreas

du är en levande faktura!

2010-04-06 @ 00:10:40
Postat av: Natalie

Fin jacka/tröja och ha det så trevligt i El Stockholmo :)

2010-04-06 @ 00:36:46
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: sara

Vi ska med till sthlm imorgon ;D

2010-04-06 @ 21:00:05
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0