090913

"MALIN!
idag är det den dag då du fyller 18,
jag hoppas att vi inte lyssnar på dolly parton.
nu för tiden hänger du mycket med ante,
Ja, han hänger ju efter dig som en jävla vante.
Malin, kommer du ihåg vår första fylla?
Då vi missa bussen vid sibylla,
Ja, som sagt du och jag har haft helt galna stunder,
att vi fortfarande lever är ett stort under.
vi pussades på dagisets gunga,
det var väl tur att vi var väldigt unga.
vi växte upp på svärtingehus,
och jag lovar, där gjorde vi många bus.
vi på många strömma discon var
oh, det finns många minnen kvar.
sedan längre fram vart det cider efter cider,
ja, det var mycket goá tider.
Nu höjer vi glasen och skålar för Malins dag,
Det tycker iallafall jag.
Fullt ös medvetslös, eller vad säger du min dansös?"




Så löd talet ida höll. Världens bästa barndomsvän.
Jag hade en bra kväll i fredags. jag fick världens finaste skor,
världens godaste parfym, otroligt fina smycken. osv. Lycka!

Vidare till otten, hugo. lite för mycket dricka och lite för höga skor.
resultera i att jag fick för mig att vi skulle gå hem. klockan halv 2. Galet. i antes converse storlek 42. med en carro brevid som garva som aldrig förr. men fyfan vad mina fötter brände!







Tusen tack.

Kommentarer
Postat av: josse

haha. vart asglad när jag kolla o såg att 3 pers hade kommenterat. men nej, alla från din, som vanligt :D jag blev glad endå. jag skrev fina saker om dig i bloggen! :D eller, om er. mina vänner.

2009-09-13 @ 20:09:07
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: josse

haha. vart asglad när jag kolla o såg att 3 pers hade kommenterat. men nej, alla från din, som vanligt :D jag blev glad endå. jag skrev fina saker om dig i bloggen! :D eller, om er. mina vänner.

2009-09-13 @ 20:09:25
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: ida

haha vafan malin, sötis. <3

2009-09-13 @ 21:07:23
Postat av: josse

hahahah, ja och precis så var det

2009-09-13 @ 21:12:09
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: carrus

haha a det var jäkligt roligt på hemvägen :D

2009-09-13 @ 23:49:31
Postat av: josse

vadå för bilder :O

2009-09-14 @ 19:11:31
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0