såhär ville jag inte spendera min helg

Det är lördag, det är halloweenhelg, och en 1000 lapp har ramlat in på kontot. Ut och äta stod på schemat som varje år, men något kom ivägen. termometern har passerat 40 sträcket, och här ligger jag. svettandes. men hur pigg som helst. Oväntade sms som gjorde det negativa i mig mer positivt. jag hade också velat gå ut och ösa. Idag ska man även besöka kyrkogården. Jag skulle ha viljat gått dit ikväll och få den där känslan i mig. mysig men samtidigt otäck. Och tända mitt ljus med vaniljdoft och bara få skänka mina tankar till dig. Besök utav mormor&morfar, thai hemma hos oss eftersom jag inte var kapabel till att ta mig någonstans. Vin och körslaget. Maten fick jag äta i mitt rum och även tv tittandet fick jag göra här. i min säng. Nu har jag  antes dator framför mig medans han är ute och roar sig. alltså ingen famn att krypa intill. Men bara några meter utanför mitt rum ligger mamma i soffan och är redo om jag skulle ropa. Det känns tryggt.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Krya på dig :)

2009-11-01 @ 20:16:29
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0