091015

När man för en gångs skull lägger ner energi och eftertanke, kärlek - på att göra något bra, något fint.
Då kan 30 minuters försening göra så mycket.



So, here i am.
Idag har jag varit givmild. har köpt små presenter till mina hjärtan. min bror och ante.
& även en present till mig själv. en pälsväst. den är jättefin.

Har även stött på en fin vän. Vi kunde inte prata, men Ida. ville bara skriva att du är fin.
Även Carro som var Så efterlängtad!



Rensat bland lådorna och hittat gammalt block.
Emotions. Kanske visar er någon dag...






Kommentarer
Postat av: natalie

Vad för pälsväst ? :D Fan jag borde också ha köpt kalsongerna..

2009-10-15 @ 23:27:55
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: ante

du är så unbderbar hjärtat

2009-10-16 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0