idiotiska ord ...

Jag har tröttnat på att sitta här i min säng med datorn. Vad gör man? inget vettigt att skriva om. jag gör ingenting, så det finns inget jag kan berätta om och jag har inga tankar som väntar på att få bli skrivna i ord. Det är så mycket lättare att uttrycka sig när allting känns tyngre., och inte som nu. när jag känner mig. Lagom,neutral? Vad finns de för ord som kan uttrycka den där känslan. den vanliga. typ.?


Enligt mig själv. har jag verkligen ingenting att göra. visst det finns alternativ. jag skulle kunna plugga, städa. whatever. men det är inget alternativ för Mig. Att ante är på sin praktik till klockan 10 gör inte det hela bättre. Jag hoppas verkligen inte ha kommer hit och tar sin data. så jag får döda tid här imorgon också.Jag försöker även hitta bra låtar på Spotify. men jag lyckas inte. känns som jag inte får nån inspiration så länge det inte är min egna data. Denhär är så jävla opersonlig så det är inte sant. finns ingenting på den. inget som jag gillar iallafall.

Nu sitter jag och skriver om sånt jag inte vill att min blogg ska innehålla. jag vet hur jag vill ha den, men jag gör ingenting åt det. för det finns ingen ork till. Jag bara sitter och skriver en lång text  för att jag är extremt uttråkad. en text är allt jag har att bjuda på. den innehåller inga bilder, ingen humor. helt enkelt så jävla tråkig. och sånt som jag helst , vill undanhålla i min fantasifulla och givande blogg. samtidigt som jag skriver är jag medveten om att jag inte vill publicera detta. tråkiga. inlägg. men. vi kör!

Jag längtar tills i helgen, för att jag vill ut på krogen. om jag ska det eller ej, det hör inte hit. men jag vill. vill göra mig fin, men inte klä upp mig. för då känner jag mig helt plötsligt inte fin längre. inte bekväm. i de tajta klänningarna och allt glitter. det är inte jag . ändå envisas jag varje fredag/lördag kväll att stå framför spegeln i dedär jävla klänningarna och oj vad ful jag känner mig varje gång. Men samtidigt spelar de ingen roll. för om jag står där på Otten dansgolv i tex. mina leopardtajts och sammetströja så känner jag mig inte bekväm ändå. för jag är då nästan den ända som ser ut så. runt alla glammiga glittrande klänningar, så har ni mig. Alltså blir det inte bra vilket val av kläder jag än väljer att ha på mig. så ska man lida igenom kvällen med skyhöga klackar också. som om det vore skönt. Men vad gör man inte för att lura ögat att man är några cm längre än måttbandet egentligen visar.

Nu tog orden slut.

Kommentarer
Postat av: carrus

haha det var ett roligt inlägg ju, ja skratta lite iallfall. det där om klänningarna, så är det för mig också kan jag säga! usch

2009-11-03 @ 18:56:34
Postat av: ems

hahaha sådär känner jag med med alla kläder.. jobbigt

2009-11-03 @ 20:22:38
Postat av: Sanna

du är fin malin :)

2009-11-03 @ 21:15:33
URL: http://sannanannskog.blogg.se/
Postat av: idis

tycker det var ett litet deppigt inlägg. men jag älskar dig endå. :) jag skrattade lite åt klackskorna :D haha. PUSS PÅ DIG. krya.

2009-11-03 @ 23:04:27
URL: http://idapidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0