Bekräftelse

Jag kommer ihåg alla hjärtans dag för ett eller två år sedan.
det var något oväntat, men samtidigt. fint. mycket fint.
den rosen är den enda som jag valt att spara av flera andra .

vi träffades en gång efter det. men, kom överens om. att..
det var ju ändå inte på riktigt. det hela var som ett skämt.
Kanske kände jag en liten besvikelse i detta ögonblicket.
men i det hela så vet jag.
att det handlade för mig bara om, att bevisa att jag inte behövde
vara ensam på alla hjärtans dag. men jag bevisa det inte för mig.
utan för någon annan. som jag egentligen hade velat spendera min dag med.

Trots att jag vet att han inte hade en tanke på vad jag gjorde den dagen.





(Jag fick nyss en ros av en fin människa.)




Kommentarer
Postat av: natalie

åh :( alla hjärtans river bara upp minnen.

2009-11-04 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0