091105

Jag har gett mig in på att göra ett hälsoarbete, som är något. ÅR. försenat. och fan vad jag blir trött. Snart kommer jag somna här sittandes i sängen. kanske därför jag aldrig pluggar.
men jag tror jag vet sanningen. jag gör det inte, för att  det är något jag blivit tillsagd att göra. då lägger jag det åt sidan även fast jag vet att jag gör det för mig och inte någon annan. som min lärare säger. det blir inte gjort förens man känner att man har kniven mot halsen. då jävlar. fan vad kass jag är alltså.

Imorgon har jag varit hemma i en hel vecka. en hel vecka har jag spenderat i min underbara säng. men inte bara det. i en hel vecka har jag ätit förjävla lite för att vara mig, fan vad nöjd jag är. nu är jag dock frisk igen och börjar tänka på mat som förr. mat, mat, mat. fanfanfan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera ditt arsle! :)

2009-11-08 @ 16:36:34
URL: http://caaaaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0