3 maj

Just nu sitter jag hos Ante och tittar på wipe out, innan det åt vi grillat! I fredags åkte vi till en villa i hageby tillsammans med ida&jeppe, grillades hamburgare & korv, när det sedan var dags för oss alla att åka vidare på fest i lindö så valde jag&ante att gå hem. tydligen ett bra val vad jag har hört.
Igår var det 40års kalas. Efter det satt jag bara ute hos mina grannar och drack vin/öl resten av kvällen.  Någonting annat hade jag inte humöret eller lust till.





På valborg hade vi inte turen med oss. till slut hade vi ingen ström och inget vatten vi kunde använda. men det var mysigt på sitt sätt. där satt vi med tända ljus i hela huset och försökte få upp stämningen med sånger. vi hade iallafall hunnit med att basta, och grilla!

Kommentarer
Postat av: your bejbi

och det är så mysigt att vara med dig

2009-05-03 @ 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0