090527

Igår var det meningen att jag josefin och carro skulle ha picknick i strömsparken. Redo med cykeln och allting, började det såklart regna. så vi fick ta våran picknick utanför josse. funkade det med.


Idag hände något som kanske inte få hända. På bildlektionen var vi nere i hamnen för att måla grafitti. Det bara öste sand och grus på oss och jag har aldrig hatat vinden så mycket som då. (Jag har sand i hela huvudet, ansiktet håret.)Jag fick för mig att spotta, sagt och gjort. Bara det att en fet vindpust kom och blåste med sig mitt slem... på min lärare som stog några meter bort. de va ju bara att gå fram lite diskret och försöka få bort det. och be om ursäkt. right!

Egentligen skulle jag träffa caroline idag och leta efter en klänning. men jag var barnvakt. Vi skulle till folkparken för det var våravslutning för vittra. köpte med mig fika så gick vi dit och satte oss. tittade mest på när alla barn och vuxna lekte lekar. mysigt.


Men imorgon, då ska jag göra av med pengar.




Kommentarer
Postat av: Sanna

ja bästa dagen :)

2009-05-28 @ 21:10:54
URL: http://sannanannskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0