090525

Igår satt jag som fastklistrad framför antes laptop från klockan 19.00 till efter klockan 24.00. och det gav resultat. Idag, med en sån nöjd min som möjligt. lämnade jag in 7 arbeten. Och det gick så lätt!




Idag efter skolan gick vi till folkparken och invigne studsmattan tillsammans med alla småbarn. Efter det var de tacokväll på eneby, brännboll tipspromenad samt käk&fika. Och nu ikväll har ja för första gången solat på meddo. i 8 min.






Imorgon är det leka på himpafältet som gäller och sedan folkparken hela dagen för att träffa på våra nya classmates till 3an. Jag ska fan inviga shortsen..

Kommentarer
Postat av: nnnnnnnnn

DUKTIG MALIN:D

2009-05-26 @ 21:26:17
URL: http://natalieriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0