Ett kunde-inte-varit-mer-ointressant-inlägg .

Klockan är redan 6! Och det känns som den är runt 3. Vi fick idag reda på att vi skulle ha någon slags utbildning i skolan så vi gick inte därifrån förens vid halv 5. jag har aldrig gått i skolan till halv 5! Men tiden gick fort.


Jag är arg för att vi köpt hem mcdonalds som jag inte kan äta för att jag&Carro ska träna om 1 timme.  Trots att jag egentligen inte ens vill. men jag ska. jag måste. Om 15 minuter ska jag åka iväg för att inviga mina nya skor&byxor.


Imorgon är det må-bra dag i skolan. dvs att jag ska köra meditiation&avslappning på förmiddagen och ska till friskis på eftermiddagen.





Kommentarer
Postat av: carrroo

hahaha känner mej lite busted där ;P

2009-03-03 @ 20:04:15
Postat av: Malin

som FAN att du är ;)

2009-03-03 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0