4 mars

Dagen började med en föreläsning, som visade sig vara riktigt intressant. fortsatte sedan med meditation&avslappning med anna, och Världens mest suraste Ante. Sen tog vi oss till friskis och körde step. inte nog med det så gymmade vi efter. Har alltså spenderat över 3 timmar på f&s idag. ändå kan jag inte känna mig nöjd.


Något som drog ner mitt humör totalt, förutom att jag vet att jag måste plugga engelska. var att mitt, & 2 andra kort inte funkade i konsum vilket leder till att jag såklart, inte kan köpa någonting och jag har gått dit helt i onödan. Carro, du kanske förstog mitt sug efter sötsaker?.. Jag var som du var igår, Jag kunde inte stå emot - och jag kom därifrån tomhänt. Jag brukar tro på ödet. Men varför kunde jag inte få mitt godis+naturgodis?




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lilla vännen. Vet du vad man gör då? blandar ihop lite chokladboll smet, eller öser i sig med chokladsås :D

2009-03-04 @ 21:27:54
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0