26 mars

Nu sitter jag och skriver ett arbete om Mål, inom personlig utveckling. jag har aldrig tidigare haft något mål, speciellt aldrig uppnått dem. Det enda jag vet är mål som att man ska börja träna, och sluta äta. men det slutar ju oftast med att man bara tränar ännu mindre eller äter mer. ungefär. Jag har ett jävligt sug på att få gå ut och gå. men inte innan arbetet är klart som ska vara inlämnat imorgon .. och när det väl är klar, om någon timme. så vet jag att jag inte kommer att komma ut. för sån är jag. jag kommer sitta här framför skärmen och bara döda tid. istället för utnyttja den.


Vad jag vet så kommer denna helg bli lugn. Imorgon ska vi fira sanna! Men alla 18åringar kan ju fira det lite bättre än vi andra. Därimot längtar jag tills nästa helg. Hem till carrop på fredag, fira emma, fira felicia på lördag. Det kommer bli kanon!





"If I can't love you, than who will" /E.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0