17 mars

Igår försökte vi oss på danspasset. men jag stog mestadels och skrattade igenom hela passet. Idag var jag istället taggad för ett aerobics-pass. Men hoppade inte omkring där med ett leende på läpparna som jag hade velat. Det kändes lite halft segt.


Nu sitter jag här och har precis tagit mig en alvedon för jag känner att huvudvärken kommer smygandes. Imorgon behöver jag vara pepp! I sista minuten  bestämde vi oss.. hm.. Nu ska ja intala mig själv att jag är frisk imorgon och att det kommer bli en Grym kväll !



Kommentarer
Postat av: carrus

uppdatera ditt arsläääääää <3

2009-03-19 @ 20:45:34
Postat av: LIAN

tack så mycket malin :D hihi! Jaa tack, ha det så kul du med : ) PUUUSS!

2009-03-20 @ 19:10:20
URL: http://nataylw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0