10 mars

Igår satt jag och började skriva ett inlägg om vad jag hade gjort i helgen. Då la internet av. Helgen innehöll ivarjefall en kväll med bohmans+ ida,sanna & fest. och en kväll med Josefin.



Igår satt jag på en säng i skarphagen med en stor påse naturgodis, tillsammans med min Caroline. försökte kolla på resor samt sommarjobb. inget av det gick speciellt bra.


Och idag åkte jag till spiran där mina pinglor satt och fikade, innan vi gick & körde ett aerobicspass.
När vi fika fick vi även en varsin biobiljett till förhansvisningen av filmen Shopaholic som är imorgon klockan 6. Hur mysigt?



 

Kommentarer
Postat av: sofia

alla kommer från lindex, :)

2009-03-10 @ 21:45:18
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0