1 mars

Kvällen igår var mysig men melodifestivalen är riktigt uttråkande så det är inget jag kommer att fortsätta kolla på..  alla tjejer åkte hem vid 10 förutom Carro som följde med mig till Sebbe..
 
Vi möttes av Hemskheter. Min fina underbara vän. Killarna åkte iväg och jag & Carro stannade kvar i lägenheten ett tag. Städade och hade oss för att han skulle bli någelunda överraskad när han kom hem.. dock så visa det sig att han hade åkt hem till hans föräldrar. Typiskt när vi hade gjort mysbelysning.




Runt 12 mötte vi upp ante som var så-full-så-han-inte-visste-vem-han-var. Eller var du kanske en viking? Hur bra mådde han inte... hur mycket spydde han inte.







(Nåt som aldrig helt försvann)

Kommentarer
Postat av: carrus

mysbelysning haha vi är bara för braaaa

2009-03-01 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0