090607

  • imorgon har jag prov, jag måste plugga, (NU!)
  • jag hade helt glömt bort min apu-rapport
  • fri tid
  • personlig utveckling uppgifter.
  • idrotten

Vi slutar på torsdag, jag förstår inte. det är helt. ofattbart? Måste måste måste plugga.


Igår, efter att ha suttit inne hela jävla dagen och deppat, så tog sig jag&linda oss själva i kragen och begav oss hem till kim där grabbarna kollade på fotboll och drack. kul!

Idag har jag sätt på frozen river och ätit liite för mycket från spicey hot. Må dåligt!





Kvar i nått jag lämnat, för länge sen /M.H


Kommentarer
Postat av: Linda

Puss på dig !

2009-06-07 @ 19:58:30
Postat av: natta

åh vilken duktig fotograf jag är :D



sötisar!

2009-06-08 @ 14:37:50
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0