28 januari

Dagen har ägnats åt att vara i stan. Avskedsfika för heidi som åker till egypten inatt. Efter det träffa jag josefin och vi gick runt. Emma kom och jag såg hennes skor - dom skulle bli mina ! Så gick och köpte dom. billigt och bra.


Imorgon är det sovmorgon till 10, Lunch med pappa & sedan slutar jag vid 3. tur att dagarna går så fort och att jag trivs.


Nu när jag väl haft skolans kamera i en vecka så måste jag ut att fota till mitt projekt. men frågan är vad man ska fota. jag har ingen fantasi, ingen idé. jag är för tråkig.





& Idag är det heller ingen vanlig dag, för idag är det Linns 18årsdag !

Kommentarer
Postat av: linn

söööötooo :D

2009-01-29 @ 00:49:15
URL: http://nol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0