8 februari

Kan de va så att jag håller på att bli sjuk igen. Jag som Aldrig är sjuk. nej men nu börjar jag bli riktigt trött på att vara sjuk varannan vecka .


I fredags var jag ida och carro hemma hos mig , i all hets, TROTS ingen stress? Innan vi begav oss på 18års fest.

 


Igår mös vi framför melodifestivalen jag emma heidi och carro.
med Något för mycket chips och dipp.

Ångest idag. tror ni inte jag sitter och äter på dem även fast jag absolut inte vill? MEN klockan 6 ska vi träna .




But now the prom queen the prom queen
is crying sittin outside of my door
she never know how
how everything could turn around / Lil wayne


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah visste att du skulle käka upp allt :) bebis

2009-02-08 @ 19:10:56
Postat av: Anonym

ska du träna ? jag är chockad din latmask :D

2009-02-08 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0