14 februari

Och så är det alla hjärtans dag igen. Förra året  var en surprise.. oväntat, men mysig. "Im not ever alone, you're not ever alone" Jag var så glad över att inte ha behövt spendera den dagen i  ensamhet. På något sätt kändes det som om jag hade övertaget, jag kände mig stark.

Som tur var är det lördag idag.  Och att det idag är alla hjärtans dag rör mig inte ett dugg. Jag tänker inte på det och vill inte göra det heller. Vad tjänar jag på det?

Men efter att ha myst denna dag, i flera år. Så vill jag ösa, jag vill ösa som Aldrig förr!




Igår gjorde jag också något oväntat, jag och min lillebror spenderade våran fredags kväll hos våra kusiner med släkten. Och jag har världens finaste små-syskon.




Tonight we will deny, that time is passing by
It's leaving you and I to...

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt-malin :)

2009-02-15 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0