Vad som gömde sig i paketen♥

"jag hoppas du blir nöjd, även fast den kanske är lite böjd
det tog mig timmar att bli klar, men nu är den här och jag gav allt jag har
efter allt som skett, är vi nu äntligen ett
jag tycker du är värd d e mesta, men mycket är dyrt iallafall de flesta
vi får hoppas på de bästa, även fast du inte hunnit testa
men det får vi se snart, annars blir det bart
fast om två dagar är det mellandagsrea och det mesta går att finna, det ända jag hoppas på är att du ska hinna
så du kan följa med mig till min släkt, om du inte så är det ganska fräckt
skit samma i sånt strunt, huvudsaken är att den sitter bra runt"


  



"Den kan vara billig, den kan vara dyr, hoppas du inte spyr
istället för att döda tid kan du syssla med denna pryl
du  blir vackrare ju längre tiden går, så använd den flitigt nästa år"





"det här är inte för någon liten oys, men det är väldigt bra till mys
ta det bara lugnt med stickan, så du inte får en eldsvåda i bröstfickan"





"nu har du hoppats, på att det ska shoppats
men icke sa nicke, du får inte hoppas på för micke
du får saker du har användning för, så vad sägs om ett sugrör?
Nae nu skojar jag bara med dig, men det finns saker som attraherar mig
Så varför inte ge dig det här? Så jag blir alldeles till mig, du vet sådär
Nu får jag önska dig en god jul, och hoppas du får det kul
Det här var droppen, ta väl hand om kroppen"






THANK U DARLING♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0