Natt blogg.

Vissa saker känns jobbiga. Just nu känns de väldigt jobbigt att jag sitter här och skriver fast att klockan är 1, och jag borde sova för länge sen men inte ens har tänkt tanken.(caroline håller mig sällskap på msn, vi gillar inte ens msn.)
Nyår är också en sak som känns jobbig. Det bör inte kännas jobbigt men nu är det så. Vi vet vad vi vill att våran kväll ska innehålla och det räcker för mig att veta än så länge, MEN, det finns alltid ett men. Men det väljer jag att underhålla. här. Samtidigt vill jag vara hemma och vakta huset och hålla koll på min kära lillebror. Klart jag blir rädd. och återigen kan jag inte sluta tänka på att det bör vara Jag som ska vara här. medans han ska sitta med någon kompis familj och bara.. Va. Jag ska inte behöva höra om att det ska drickas alkohol. för alkohol ska inte finnas med i deras värld. inte än. Jullovet då. Det var inte efterlängtat. men vad fan klagar jag för. Kanske bara för att.. Varje lov har jag lovat mig själv att det inte ska bli så att veckorna bara går. att man dödar tid. jag vill att det ska vara händelserikt. jag tänker inte lova att det ska bli så denna gång. för det kanske inte går att hålla. MEN om jag åtminstone försöker så kan jag känna mig nöjd. något jag kom på precis nu när jag skriver är att detta lov inte är som alla andra lov. det innehåller julafton, massor rea på stan, nyår och allt som hör där till. NU kändes det hela genast mycket bättre.. har nog inte förstått än att allt detta håller på att hända.. Allting det här med julen. men det kommer nog med tiden. Nu säger caroline att vi ska sova, så nu slutar jag. Jag har världens bästa vän ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommenterar. jag kommenterar. fast Vi borde sovit för länge länge sen. och fast jag vill att du ska komma hit och sova med mig NU! :( kiss i love you

2009-12-18 @ 01:18:51
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi tack bejbi! nya tröjan jag köpte igår :)

2009-12-18 @ 16:34:48
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: carrus

detta jullov är inte som alla andra nej! för det här är VÅRAT SIST FUCKING JULLOV :D woooooooohooooooooooooo

2009-12-19 @ 13:53:37
URL: http://caaaaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0