<3



Jag borde definitivt gå och lägga mig. jag är trött på att ligga inne i min säng hela dagarna men är ej kapabel till att göra någonting annat än att gå från mitt rum -köket - toaletten. Jag hatar att titta på tv, och jag hatar att sitta vid datorn i längre stunder. ändå tvingar jag mig själv. För att tiden ska gå fortare. Jag är inte döende sjuk (som jag känt mig innan) och behöver ligga i sängen, men jag är heller inte så fullt frisk så jag kan lämna hemmet. Jag har tur som har någon som bryr sig om mig. som kommer hit, och håller mig sällskap så fort han kan. Jag uppskattar det. Omtanke.. omtanke, omtanke. Att bry sig om varann. Visst vet man mycket väl vilka det är som bryr sig om än. nog om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0