091214

Jag vaknar flera gånger per natt. Sätter mig upp. tänker vart ska jag ta vägen. tänker inte på något annat än hur ont det gör. hur ska jag få det att sluta. Mucoangin, smärtstillande vid halsont. Det är meningen att de ska bedövas men jag känner inte av någonting. jag har valt att inte prata. Ingen hör ändå vad jag säger och det gör för ont. Jag gråter, och tycker synd om mig själv. Sista veckan i skolan och jag hade behövt vara där för att få flera saker avklarade.
Jag ligger i sängen, Kent i högtalarna. Sitter och halvt beställer min studentmössa. hur ska den se ut, vilka färger, vad ska det stå. om jag ska vara ärlig så är jag inte ens redo. inte ens lite. Jag är inte redo för att stå där på trappan och skrika. För jag är ändå inte nöjd med det jag har presterat under dessa 9 år. jag har alldeles för många IGn men ingen motivation till att ta tag i dem. det har jag aldrig haft. jag är rädd. så jävla rädd. Jag är inte redo att ge mig ut i världen. Jag har inget mål. Vad fan vill jag. Vart kommer jag att hamna. måste jag vara kvar HÄR. Jag är för feg.


Kommentarer
Postat av: carrus

oj det låter väldigt väldigt tråkigt :/

2009-12-14 @ 20:04:09
URL: http://caaaaroline.blogg.se/
Postat av: Natalie

MEN :(

Det går över.

Om du tänker efter så kanske du kommer på något du vill göra. Men det är inte hela världen om du strosar runt här hemma i Norrköping ett tag. Försök få ett jobb, tänk efter vad du vill göra, läs en fristående kurs på Campus. Alla snackar om att dra direkt men hur många kommer egentligen ha råd att dra direkt efter en vecka som kostat oss ett antal tusen. Vi är bara 18. Det blir bra :)

2009-12-14 @ 20:58:44
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0