091209

Önskar jag kunde förklara hur jag kände utan att behöva skriva några ord.  har suttit här länge nu, och försökt komma på en början. "Jagär så jävla pissed off", "Im soooo sad", "Jag är på så jävla dåligt humör" Vad låter bra och inte töntigt? Exakt, inget av de. åt helvete med det . Jävla jävla fan.

Natta visade mig för ett tag sedan att det faktiskt fanns någon där ute som kunde förklara med ord vad jag en gång kände,känner. vad vet jag. någonstans hugger de till iallafall och jag känner igen mig i varenda ord. Idag när jag går in på nattas blogg så ser jag att hon-som-förvandlar-känslor-till-ord med ett annat namn michaela forni har släppt en bok.. En bok om kärlek.





Nu kom min fina pojkvän och pussa på mig. Han är värd de bästa.

Kommentarer
Postat av: anonym

du är värd det bästa älskling! du gör mig så lycklig. tack för att du finns :)

2009-12-10 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0