091201

Sitter här och lyssnar på min första spelningslista som jag skapade på denna dator för flera år sedan. Vad det återskapar minnen. hälften av listan innehåller svensk hiphop som dock är raderat. Kan ha något med att göra att jag insåg att det var riktigt kasst. och att jag skämdes. samtidigt behövde jag rensa någon gång för länge sen. Kvar är bara de med texter som satt sig djupt i hjärtat. Kommer ni tillexempel ihåg sober - hora, big rob - min soulie , adelaida, le igen Och kanske dom finaste You're my sun & Missing you Fan vad vi satt i skolan i 9an och grät till den sistnämnda.. Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Det finns så många fler..



Idag fick jag träffa min bästa vän. Slutade med en fika på fräcka tillsammans med Carro&Heidi. ♥ Har även fått reda på att jag ska få jobba i helgen. det återstå att se hur det går.



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-12-01 @ 22:10:13
URL: http://idapidaa.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag älskade "Hora" .. You're my sun, herregud vilka minnen. Visste inte att du också hade gillat sån musik. Jag var världens största fonky fredsh-nörd. haha. ses på saco!

2009-12-02 @ 22:49:24
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0