090823

vad mycke det har hänt de senaste dagarna men ändå inte.
jag har träffat min pappa, mina syskon. vi fikade på fräcka och tittade på rix fm, även med mina tjejer och självklart min plutt. Segt som det var så gick jag ante heidi carro marcus osv vidare till manesa. kvällen avslutades där.
i fredags var vi på wasa. igår drack vi vin hemma hos mig tillsammans med mamma&kevin. sen gick vi lite på marknaden, satte oss ochtog varsin öl. vidare upp till antes syster. och så slutade kvällen.


nu sitter jag i morgonrock, fortfarande.. klockan 5 hos ante, men nu ska vi iväg och fika, säger han.
PS. jag fyller år om 8 dagar.

Kommentarer
Postat av: idaastenberg

snart är det din dag ÄLSKLING! :D

2009-08-24 @ 01:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0