Happy days

I söndags tog jag&ida oss ut till erik axtegen i krokek som hade party. Efter 2 partydagar var det inte värt det. Jag var trött och ville hem men stod ut hela kvällen.


På måndagen stressade jag mig för att hinna att åka iväg klockan 4 till henkes land som ligger någonstans ute vid rejmyre. vi impuls hämtade upp josefin i resecentrum och så åkte vi iväg, jag josefin carro. Bilresan var beräknad ca 40 minuter men vi var framme efter över 2 timmar. Vi visste inte var vi var, och vi stog fast mellan två långtradare på en smal grusväg. Det var kaos!


Men väl framme var jag lyckligare än aldrig förr, grillning, bastu,bad,dans,duschade,studsmatta, nakenhet (visa sig för månen?) Kvällen var skitbra och skitmysig. vilket jävla ställe ! Att vi inte övervägt att åkt dit innan förstår jag inte .




  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0