11 april

Både gårdagen,och idag spenderades i svärtinge. Igår var vi hos farmor&farfar med släkten för påskfirande. jag satt mestadels ute på balkongen i solen, när jag vid halv 6 tog bussen hem till mig där ante hade gömt påskägg (som han tyckte han gömt jättebra),

På kvällen tog jag mig hem till josse där Johanna var, var meningen att vi skulle parta. jag Vände likafort som jag kom till festen, (Maskerad) men efter onsdagen så var det lika bra då jag carro josefin åkte ut till lindö och spendera halva natten där...











Och idag åkte vi ut till mormor&morfar, för återigen påskfirande. tog även en promenad på 40 min i skogen och dödade tid genom att sitta ute i solen.



 




& nu håller vi på och grillar & snart kommer världensbästa C.S hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0