There are no holes in his shoes, But a big hole in his world..

Hade ingen aning om att det var så kallt ute. ändå hade jag både halsduk&mössa.
Vantar borde jag med ha haft. Den fjärde kaffen för dagen men det var mysigt.

Att planera, att veta att man kanske kan åstakomma något
roligt, något bra. att man har något att se fram emot.
ja den känslan gillar vi. sedan om inte planen går igenom..
Det är en annan sak. då har vi iallafall fått haft dendär känslan.


Så vad pratar jag om egentligen?..


Nu sitter jag helt skakig efter cykelturen hem.
kan inte förstå hur man kan vara så o-tränad.
benen skakade som aldrig förr när jag var påväg
ner för trappen.

 

imorgon ska jag vara vid mässhallarna
& jobba med pekingspelen. Delvis som maskot,
dvs att jag ska gå utklädd till Tiger.




"Policeman says son you can't stay here,
I said there's someone I'm waiting for if it's a day, a month, a year,
Gotta stand my ground even if it rains or snows,
If she changes her mind this is the first place she will go.


I'm the man who can't be moved..
so i'm not moving"

Kommentarer
Postat av: Anonym

people can be so cold :(

<3

2008-09-14 @ 22:01:26
URL: http://natalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0