I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize

What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful


Vad har helgen erbjudit? var tvungen att tänka länge för att minnas.
I fredags blev det bio. & det är ju alltid likamys.

Igår började kvällen i svärtinge hos mormor&morfar.
mötte sedan Carro på halv 8 bussen för att ta oss hem till mig.
Senare vidare till Lisa , och slutligen till Lindö. 
Tog en taxi till resecentrum & Jennifer fick åka hem utan skor!
Kul om man tänker efter.. nu är dom hittade iallafall. 


   
   
 


"Jag kan aldrig mäta mig med ett hjärta så gott som ditt
Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam
Och jag känner mig bara så jävla tom ibland"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0