Hey girl you know you drive me crazy

Få vänner flera kompisar.




känns som denna dag varit otroligt
lång och att jag farit fram&tillbaka
med lite lätt överdriv på det. för det har jag inte alls

Mestadels av dagen har spenderats med josefin.
& kvällen med hon + en del av hennes familj på någon slags, "restaurang"
och vi har varit med om brandalarm på stan! Spännande.

så ville jag bara säga att jag tror jag Hatar fotografisk bild.
Likaså engelska. Varför har jag hamnat i den grupp jag har för!?


Imorgon är det helg.. som jag sagt förr -
Vart tar dagarna vägen.



And the cold wind's hitting my face and you're gone
And you're walking away. it's like an echo in my head


Kommentarer
Postat av: n

"sometimes the hardest thing and the right thing are the same"



gullan <3

2008-09-26 @ 13:13:09
URL: http://natalieriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0