30 september

Idag får vi pengar! Men inte kan jag vara ute och spendera dom.. Still sick! Värre än igår också. Men efter jag vaknat upp med sprängande huvudvärk, tagit mig en ipren.. gått & lagt mig igen.. så vaknade jag ändå upp igen och mådde skapligt. nu verkar iprenen dock gjort sitt för jag känner hur huvudet blir tyngre och tyngre.

Överraskade mig själv med att göra två uppgifter igår.. Jag hoppas på att "bättre sent än aldrig" gäller då det var två uppgifter vi fick första månaden i 1an..



Skulle inte göra något om ja hade någon som tog hand om mig,.
bäddade ner mig pussade mig på pannan
& viskade fina ord i mitt öra samt krya på dig.  Oavsett om näsan
bara rinner om dina ögon är rödsprängda & man har fettigt hår.
Usch, vad ynklig jag låter. haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0