29 september

Min söndagskväll tog jag cykeln hem till josefin. Johanna&Patrik kom och vi gick väldigt sakta framåt till Andrea. Lika sakta gick vi tillbaka.. Det var mys och rätt kallt!
Jag hade med mig alla mina plugg-saker för jag tänkte att jag skulle plugga framför Andraavenyn eller Coyote ugly. Men nej det slutade med att vi gick och åt pizza istället. Nu är hon framme i göteborg !

& jag.. sitter här hemma, Sjuk. igen.
Min bror är med sjuk. Näsan&Halsen. precis som jag. Jag tror han ljuger, låtsas!


"Jag har legat här så länge och stirrat i taket att jag kan varenda spricka i färgen nu
Att bära en dröm idag är ingen lätt sak"




Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på diiiig också :)

2008-09-29 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0